DE HYPOTHEEK UITVINDERS

De hoofdrol in deze campagne is weggelegd voor de échte medewerkers van Woonfonds. Zij zijn De Hypotheekuitvinders. Zij bouwen de spanning op met online teasers en vervolgens onthullen ze in een videokaart naar alle hypotheekadviseurs hun nieuwste uitvinding. Deze video staat centraal in de rest van de campagne: social, online advertising, fysieke en digitale mailings, seminars, workshops en beurzen. Dit alles met dezelfde fantasierijke, mysterieuze en opvallende thematiek, zodat iedere hypotheekadviseur de vernieuwende hypotheekproducten van Woonfonds top of mind heeft.

Alles uit de kast

De meeste ‘gewone’ uitvinders opereren vooral achter de schermen, maar deze bijzondere uitvinders zijn echt een slag apart, waar niemand omheen kan. Om zelfs de meest specifieke doelgroepen aan te spreken met een passende hypotheek, hebben ze in de campagne dan ook geen middel onbenut gelaten…

Crossmediaal communiceren

DAAR GAAT onze GOEDE NAAM

The Communication Company & Redcorner gaan verder als Fightclub. Eén bedrijf met één naam, één locatie, één P&L en één aanspreekpunt. Onze missie: creatieve- en vooral renderende campagnes maken voor onze klanten. Lees er hier meer over.

IN IT TO WIN IT.