Na een uitgebreide oriëntatie heeft WW, het nieuwe Weight Watchers, haar communicatiebelangen in Nederland en België ondergebracht bij Fightclub.
Inge Verhelst, Client Lead bij Fightclub: “Weight Watchers is natuurlijk al decennia een vertrouwde naam voor iedereen die met een gezonde levensstijl bezig is. Iedereen kent het wetenschappelijk onderbouwde programma en de workshops waarbij mensen door een coach begeleid worden én elkaar onderling inspireren. Maar WW biedt ook een superefficiënt digitaal platform (de WW App), waardoor het voor mensen nog makkelijker wordt om resultaat te bereiken. Dat gaan we de komende periode goed onder de aandacht brengen in de hele Benelux.” De eerste resultaten van de nieuwe campagne zullen dit najaar zichtbaar worden.
Stephane De Weerdt, Head of Marketing bij WW Benelux: “Fightclub is onze nieuwe creatieve partner die moet gaan zorgen voor maximale impact van onze WW campagnes. Het Fightclub team toonde vanaf het begin veel enthousiasme en een grote affiniteit met ons merk, dat in volle transformatie is. En we waren erg gecharmeerd van hun filosofie ‘effectieve creativiteit’, gepaard met sterk digitaal denken.”