Bekijk
in

DELTA WINS ALSO OUTSIDE ZEELAND

Telecomprovider DELTA begon ooit in Zeeland door de meest onbereikbare plekken bereikbaar te maken met een stabiele verbinding. Maar tegenwoordig gaan ze nog een stapje verder. Zo levert DELTA het snelste glasvezelinternet van Nederland en interactieve tv met 120+ zenders in steeds meer gebieden van ons land. Oftewel: DELTA gaat verder!

DELTA WINS CONSISTENCY

Als vervolg op de landelijke ‘Wij zijn DELTA’ campagne die Fightclub eerder ontwikkelde, komen we nu met een nieuwe campagne. In de vorige campagne introduceerde we de nieuwe pay-off ‘DELTA gaat verder’, hoog tijd om dit verder uit te bouwen.

MORA WINS THE DUTCH GRAND PRIX

In september 2021 was het dan eindelijk zover. Na 35 jaar keerde de Formule 1 terug op Zandvoort. De race op het vernieuwde circuit in de duinen was een thuiswedstrijd, ook voor het iconische F1 duo Olav Mol en Jack Plooij. Deze twee commentatoren waren dan ook het gezicht van deze Mora campagne ontwikkeld door Fightclub, waarin het duo liet zien dat snacks absoluut niet kunnen ontbreken bij een lekkere thuiswedstrijd.

KNAUF INSULATION WINS EVERY CRAFTSMAN

Rock4All van Knauf Insulation is een universele steenwolplaat waarmee iedere vakman ongeacht het type klus makkelijk uit de voeten kan. Duurzaam, gebruiksvriendelijk en brandveilig. Met Rock4All komt het allemaal goed en ‘rock je elke isolatieklus’. De steenwolplaat wordt in deze campagne aangekondigd zoals grote rocksterren hun nieuwste hit aankondigen.

PATURAIN WINS BRAND LOVE

Paturain is hét Franse merk van kaasspecialiteiten met de beste ingrediënten. Maar ook is het natuurlijk bekend als reclameklassieker. Paturain, da’s pas fijn. Na enige tijd afwezig te zijn geweest op de tv, was het weer tijd voor een commercial die recht doet aan de heritage van het merk én die het kaasje een moderne twist meegeeft.

JUST WINS SMART CONSUMERS

Just is een zorgverzekeraar die zich richt op de smart consumer: iemand die niet te veel tijd wil verspillen aan een zorgverzekering en vooral behoefte heeft aan digitaal gemak. Bij Just doen ze de dingen daarom anders en verzeker je je alleen voor datgene wat echt noodzakelijk is. Voor het geval dat. En dankzij verschillende smart oplossingen van Just krijg je zorg waar en wanneer je het nodig hebt. En dat is exact waar deze ‘nieuwe generatie verzekerden’ behoefte aan heeft.

RED BAND WINS FUN

Red Band introduceert een nieuwe reeks snoep: Red Band Real Fruit Candy! Dat is 100% snoep gemaakt met 50% écht fruit. En om deze snoepjes op een leuke manier onder de aandacht te brengen kwam Fightclub met een campagne die barst van de pret!

HULPHOND WINS DONATIONS

Hulphond Nederland biedt mensen met een fysieke- of geestelijke zorgvraag nieuw perspectief door de inzet van een hulphond. De hulphond wordt tegen zo min mogelijk kosten ter beschikking gesteld en daarvoor is geld nodig. Alleen was het door alle coronamaatregelen haast onmogelijk geld op te halen. Fightclub zocht naar een alternatieve vorm van collecteren en kwam met de Week van de Schooiers.

Are you in it
to win it?

Ben jij ook superambitieus, maar heb je tegelijkertijd het gevoel dat er wel wat meer te winnen valt? Dan ben je bij Fightclub waarschijnlijk aan het juiste adres. Als je een uurtje van jouw tijd wilt investeren, dan zijn we daar zo achter. Het begint met een klik hier.