Bekijk
in

Flesjewijn | Wins Automated revenue

Flesjewijn wins automated revenue

Golf Direct | Wins leads and awareness

Golf Direct vergroot online aanvragen en versterkt merkbekendheid met Full Funnel Strategie.

My Shoestories | New bid strategy

During the months from September to December, My ShoeStories observes a decline in the search volume for bridal shoes. In this off-season period, it is imperative to ensure that the costs per purchase remain within ±10% of the average revenue value to achieve break-even sales through Search Engine Advertising (SEA) campaigns. Due to measurement challenges, a Cost Per Acquisition (CPA) ranging from €40 to €60 is considered acceptable.

Namenenzo wins turnover & returns

Echte winnaars blijven trainen. Voor NamenEnzo zijn wij verantwoordelijk voor de digital strategy en analyseren wij ongoing de data om achter knelpunten te komen. Deze vertalen wij in nieuwe design elementen. Dit testen we tegen het origineel.

De Zweedse rust op jouw tijdlijn

Met het merk Wasa brengen we, in het alsmaar drukker wordende dagelijkse leven, de Zweedse rust naar jouw tijdlijn. We onderbreken je tijdlijn met inspirerende content: Wasa recepten waarvan het water je in de mond loopt, de Zweedse natuur, de lekkerste producten en dat allemaal gebaseerd op een ijzersterke contentstrategie. We weten dan ook exact wat de doelgroep triggert en creëren ieder kwartaal een verrassende contentkalender.

HULPHOND WINS WITH SUPERTEAMS

Hulphond Nederland biedt mensen met een fysieke- of geestelijke zorgvraag nieuw perspectief. Om uit te leggen welke prestaties cliënten van Hulphond dagelijks leveren om barrières te overwinnen, maakte Fightclub een tv-commercial. Hierin wordt getoond hoe cliënten, net als topsporters, samen met de mensen van Hulphond Nederland een Superteam vormen.

DELTA WINS ALSO OUTSIDE ZEELAND

Telecomprovider DELTA begon ooit in Zeeland door de meest onbereikbare plekken bereikbaar te maken met een stabiele verbinding. Maar tegenwoordig gaan ze nog een stapje verder. Zo levert DELTA het snelste glasvezelinternet van Nederland en interactieve tv met 120+ zenders in steeds meer gebieden van ons land. Oftewel: DELTA gaat verder!

DELTA WINS CONSISTENCY

Als vervolg op de landelijke ‘Wij zijn DELTA’ campagne die Fightclub eerder ontwikkelde, komen we nu met een nieuwe campagne. In de vorige campagne introduceerde we de nieuwe pay-off ‘DELTA gaat verder’, hoog tijd om dit verder uit te bouwen.

Are you in it
to win it?

Ben jij ook superambitieus, maar heb je tegelijkertijd het gevoel dat er wel wat meer te winnen valt? Dan ben je bij Fightclub waarschijnlijk aan het juiste adres. Als je een uurtje van jouw tijd wilt investeren, dan zijn we daar zo achter. Het begint met een klik hier.