Bekijk
in

JUPILER
WINS BIG

Je marktaandeel omhoog van 54% naar 68%, je reclameslogan uitgegroeid tot nationale strijdkreet bij het voetbal en een verdeeld land een stukje dichter bij elkaar gebracht. Oh ja; en twee Effies en een Lamp.

DRISCOLLS WINS
BRANDLOVERS

Fightclub is verantwoordelijk voor de gehele internationale brand campaign voor Driscoll’s. Helemaal 360 graden, van strategy en creatie tot social en performance.

HOTEL THE MATCH
WINS THE MATCH

Wat heb je aan een gym, spa en sterrenrestaurant in je hotel als alle action buiten is? Check in to stay out!

Tribes wins
marketshare

Met alles wat de 34 traditionele nomadenstammen nog weten (en wij al lang vergeten zijn) bouwden we een mega inspirerend flex office merk voor alle business nomads.

Tango wins
new consumers

Al jaren bewaakt Fightclub de algehele marketing voor Tango. Van de positionering tot de performance van alle 200+ benzinestations. En opeens kreeg zelfs benzine E-nummers. Het Tango Tankbewijs is één van de vele campagnes waarmee we van een enorme communicatie-uitdaging een doorslaand succes in interactie en conversie hebben gemaakt.

KLM wins
in Belgium

Een Abri heeft een gemiddelde contacttijd van 1,4 seconden. Meer dan genoeg om op basis van harde salesdoelstellingen campagneresultaten te behalen.

Porsche Wins
Quality Leads

Iedereen heeft wel eens gedroomd van een Porsche. Speel je met de gedachte die droom echt eens uit te laten komen? Dan is de kans groot dat wij jou al lang gevonden hebben en je inmiddels al bekend bent met onze sales gedreven campagnes in de hoofdstad.

Achmea Wins
TOMA

Voor de mannen en vrouwen van Woonfonds draait het om woongenot en dat is voor iedereen wat anders. Logisch dan ook dat ze niet tevreden zijn met één hypotheek voor iedereen.

Are you in it
to win it?

Ben jij ook superambitieus, maar heb je tegelijkertijd het gevoel dat er wel wat meer te winnen valt? Dan ben je bij Fightclub waarschijnlijk aan het juiste adres. Als je een uurtje van jouw tijd wilt investeren, dan zijn we daar zo achter. Het begint met een klik hier.

DAAR GAAT onze GOEDE NAAM

The Communication Company & Redcorner gaan verder als Fightclub. Eén bedrijf met één naam, één locatie, één P&L en één aanspreekpunt. Onze missie: creatieve- en vooral renderende campagnes maken voor onze klanten. Lees er hier meer over.

IN IT TO WIN IT.