Bekijk
in

Flesjewijn | Wins Automated revenue

Flesjewijn wins automated revenue

Golf Direct | Wins leads and awareness

Golf Direct vergroot online aanvragen en versterkt merkbekendheid met Full Funnel Strategie.

Namenenzo wins turnover & returns

Echte winnaars blijven trainen. Voor NamenEnzo zijn wij verantwoordelijk voor de digital strategy en analyseren wij ongoing de data om achter knelpunten te komen. Deze vertalen wij in nieuwe design elementen. Dit testen we tegen het origineel.

De Zweedse rust op jouw tijdlijn

Met het merk Wasa brengen we, in het alsmaar drukker wordende dagelijkse leven, de Zweedse rust naar jouw tijdlijn. We onderbreken je tijdlijn met inspirerende content: Wasa recepten waarvan het water je in de mond loopt, de Zweedse natuur, de lekkerste producten en dat allemaal gebaseerd op een ijzersterke contentstrategie. We weten dan ook exact wat de doelgroep triggert en creëren ieder kwartaal een verrassende contentkalender.

HULPHOND WINS WITH SUPERTEAMS

Hulphond Nederland biedt mensen met een fysieke- of geestelijke zorgvraag nieuw perspectief. Om uit te leggen welke prestaties cliënten van Hulphond dagelijks leveren om barrières te overwinnen, maakte Fightclub een tv-commercial. Hierin wordt getoond hoe cliënten, net als topsporters, samen met de mensen van Hulphond Nederland een Superteam vormen.

DELTA WINS ALSO OUTSIDE ZEELAND

Telecomprovider DELTA begon ooit in Zeeland door de meest onbereikbare plekken bereikbaar te maken met een stabiele verbinding. Maar tegenwoordig gaan ze nog een stapje verder. Zo levert DELTA het snelste glasvezelinternet van Nederland en interactieve tv met 120+ zenders in steeds meer gebieden van ons land. Oftewel: DELTA gaat verder!

DELTA WINS CONSISTENCY

Als vervolg op de landelijke ‘Wij zijn DELTA’ campagne die Fightclub eerder ontwikkelde, komen we nu met een nieuwe campagne. In de vorige campagne introduceerde we de nieuwe pay-off ‘DELTA gaat verder’, hoog tijd om dit verder uit te bouwen.

MORA WINS THE DUTCH GRAND PRIX

In september 2021 was het dan eindelijk zover. Na 35 jaar keerde de Formule 1 terug op Zandvoort. De race op het vernieuwde circuit in de duinen was een thuiswedstrijd, ook voor het iconische F1 duo Olav Mol en Jack Plooij. Deze twee commentatoren waren dan ook het gezicht van deze Mora campagne ontwikkeld door Fightclub, waarin het duo liet zien dat snacks absoluut niet kunnen ontbreken bij een lekkere thuiswedstrijd.

Are you in it
to win it?

Ben jij ook superambitieus, maar heb je tegelijkertijd het gevoel dat er wel wat meer te winnen valt? Dan ben je bij Fightclub waarschijnlijk aan het juiste adres. Als je een uurtje van jouw tijd wilt investeren, dan zijn we daar zo achter. Het begint met een klik hier.