Wij vinden digitaal opnieuw uit. Veranderen gedrag door creativiteit, ontwikkelen plannen met slimme datastrategieën en verleggen de grenzen van wat mogelijk is in technologie. Samen brengen we ideeën tot leven. Van begin tot eind. Full service.
DAIMLER TRUCK NEDERLAND VERLENGT SUCCESVOLLE SAMENWERKING MET FIGHTCLUB.
DIRECTIEWISSEL BIJ FIGHTCLUB; ERIC BEEKMAN EN HUGO VAN MOL VERVANGEN STEFAN NUIJTEN.
Na het winnen van de pitch trapten Fightclub en Just hun samenwerking vorig jaar af met de merkcampagne ‘Just wat jij nodig hebt’. Hiermee werd de merknaam slim gekoppeld aan de mentaliteit van het merk.
HET BESTE BUREAU VAN NEDERLAND? Volgens onze klanten wel*, in ieder geval in de categorie ‘grote bureaus’. We scoorden zelfs het hoogst op de punten Creativiteit, Relatiebeheer en Tevredenheid in het algemeen. Natuurlijk hebben we daar op geproost met z’n allen. En daarna? Daarna zijn we meteen weer aan het werk gegaan. Want hoe trots we ook zijn op dit geweldige resultaat, we zijn maar zo goed als ons laatste werk…
Voor de gemeente Breda ontwikkelde Fightclub een campagne die aandacht vraagt voor het afkeuren van geweld. Met #bredategengeweld worden beelden getoond van bekende en onbekende Bredanaars die een kruis maken met hun armen om duidelijk te maken dat ze tegen iedere vorm van geweld zijn.
Het Bredase full-service agency Fightclub breidt flink uit met de overname van digital agency EnoRm, ook gevestigd in Breda en de integratie van het Belgische performance agency Grava.
Ik influence, jij influencet, wij influencen... Met deze tips til jij influencer marketing naar een hoger niveau!
Het Bredase brand & performance agency Fightclub, wat vorig jaar fuseerde met reclamebureau The Communication Company (TCC), is onderdeel geworden van Customer Collective.
Het digital- & reclamebureau Fightclub is verkozen tot beste full-service bureau van Nederland in de categorie groot. Het bedrijf dat voor velen bekend is onder de voormalige naam The Communication Company deed voor het eerst mee in de categorie voor grote marketingbureau’s.
‘Wat ons vooral aanspreekt in Fightclub is de pragmatische manier van werken, het no nonsense karakter van het bureau, de visie op CRM en het resultaatgerichte werken waarbij we vol gaan inzetten op concrete vooraf afgesproken KPI’s.
Fightclub ontwikkelde voor Tentoo een aangescherpte positionering, een gloednieuwe huisstijl en een online campagne die volledig aansluit bij deze gedachte.
Normaal mag het niet, maar binnenkort is het voor één keer toegestaan: schooien! Tijdens ‘De Week van de Schooiers’ roept Hulphond Nederland alle baasjes én hun trouwe viervoeters op om samen eenmalige giften op te halen voor de opleiding en inzet van hulphonden.
Fightclub maakt een Giga nieuwe campagne voor Delta.
Fightclub en Paturain brengen met Vive la Hollande een ode aan de thuisvakantie.
Da's pas fijn, Savencia Fromage & Dairy is na 20 jaar als klant terug bij Fightclub. Fightclub is inmiddels volop bezig met het ontwikkelen van een nieuwe campagne voor Paturain.
Heeft u een project of idee en bent je op zoek naar een sparring partner? Wij gaan graag met u een inspirerend & creatief gesprek aan en komen zo samen met u tot een mooi resultaat!