HET LEUKSTE BUREAU OM VOOR ÉN OM MEE TE WERKEN

Fightclub is in 1990 opgericht, al heette het toen nog The Communication Company (TCC). In de loop van de jaren zijn we uitgegroeid tot één van de grootste bureaus buiten Amsterdam, maar toch zijn we altijd 100% onafhankelijk gebleven. Voor elke opdrachtgever hebben we geknokt en zo hebben we het ook graag. ‘It’s not the size of the dog that’s in the fight, it’s the size of the fight that’s in the dog’, Alert, vastbijtend en trouw. Dan weet je meteen waar ons hondje vandaan komt.

ECHT GEÏNTEGREERD.
MAAR DAN OOK ECHT.

We hebben alle online en offline disciplines in huis, maar daar zijn we niet de enige in. Waar we wel uniek in zijn, is dat dat bij ons ook echt allemaal in één hand ligt. Eén bedrijf, één P&L, één pand en één contactpersoon. Alleen dan kun je echt geïntegreerd werken.

LEVEN IN DE BROUWERIJ

Nog even over dat pand; we zitten met z’n allen in de gigantische boilerroom van de oude Oranjeboom brouwerij. Ruim, licht en door onze Rachel elke dag gecaterd met een topontbijt en dito lunch. O ja, en we hebben een gave bar, best leuk voor een Brabantse borrel op z’n tijd.

“IT’S NOT THE SIZE OF THE DOG THAT’S IN THE FIGHT, IT’S THE SIZE OF THE FIGHT THAT’S IN THE DOG.”

THE WINNING STRATEGY

Met merken bouwen is het net zoals met huizen bouwen; je hebt een goed bouwplan nodig, waarmee alle specialisten constructief aan hetzelfde eindproduct werken. Als merkenbouwers doen we dit met de door onszelf ontwikkelde Brand Accelerator© methodologie, waarmee we vanuit de basis een breed draagvlak creëren bij sales-, marketing- en productmanagement. En waarbij alles dat relevant is voor een ijzersterk merk uiteindelijk overzichtelijk op één A3-tje terechtkomt. Helder, begrijpelijk en resultaatgericht.

Our focus is on the win

Uiteindelijk wint het beste idee. Altijd. Daarom leggen we de lat hiervoor nogal hoog. En om van een goed creatief concept een dito creatieve campagne te maken, die resulteert in het behalen van business kpi’s, zorgen we dat deze tevens onderbouwd is met slimme (online) insights. Daarom moeten campagnes niet alleen breed toepasbaar zijn, van interne communicatie tot ATL en online, maar moeten ze bovendien ook jaren mee kunnen. Pas dan stellen we ze voor en gaan we samen voor het hoogst haalbare resultaat.

Wat is de kortste weg van je merk naar het hart en hoofd van je doelgroep? Ongeacht of de ideale route nu een offline of online campagne is (of, zoals steeds vaker, een slimme combinatie van beide), we werken vrijwel altijd vanuit overzichtelijke jaarplannen, met strakke budgetteringen en duidelijke KPI’s. Maandelijks laten we deze het liefst ook door onze strategen analyseren, zodat we campagnes continue kunnen bijsturen. Daarom verkoopt Fightclub simpelweg beter. Simpel.

Are you in it
to win it?

Ben jij ook superambitieus, maar heb je tegelijkertijd het gevoel dat er wel wat meer te winnen valt? Dan ben je bij Fightclub waarschijnlijk aan het juiste adres. Als je een uurtje van jouw tijd wilt investeren, dan zijn we daar zo achter. Het begint met een klik hier.

DAAR GAAT onze GOEDE NAAM

The Communication Company & Redcorner gaan verder als Fightclub. Eén bedrijf met één naam, één locatie, één P&L en één aanspreekpunt. Onze missie: creatieve- en vooral renderende campagnes maken voor onze klanten. Lees er hier meer over.

IN IT TO WIN IT.