Fightclub heeft de nieuwe internationale brand campaign voor Driscoll’s ontwikkeld, die in o.a. Duitsland, Denemarken en Noorwegen draait. Een smaakvolle campagne, die de kwaliteit van Driscoll’s, Only the Finest Berries, direct onder de aandacht brengt. In een taal die iedereen spreekt, via alle online- en offline kanalen waar de doelgroep te verleiden is…
De campagne vind je terug in abri’s rondom de verkooppunten, versterkt met local store ads op o.a. Social Media om mensen te verleiden de lekkerste besjes van het land te gaan proeven. Daarnaast zetten we online video in, prerolls op YouTube, Facebook messenger chatbots die the Finest recepten met je delen, een snapchat game waarbij je aardbeien, frambozen, bramen en bosbessen moet vangen (pas op voor de bijtjes die prikken).
We hebben zelfs iedere bes een eigen karakter gegeven op Instagram, die we gaan gebruiken om leuke content op de Driscoll’s pagina te reposten. ’s Werelds eerste berry influencers. Een schoolvoorbeeld van een complete en succesvolle 360 graden campagne, waarbij Fightclub van a to z ‘aan de knoppen draait’.
Als je in verschillende landen dezelfde boodschap wilt brengen, moet je goed nadenken over hoe je mensen aanspreekt. Voor de hand liggend is de eigen taal, maar voor deze campagne, waarin smaak de hoofdrol speelt, hebben we gekozen voor een taal die iedereen spreekt. De taal van genot en smakelijk eten.
Vang alle finest berries van Driscoll’s in deze hilarische Snapchat game. Niet alleen leuk om zelf te spelen, maar vooral ook leuk om te zien hoe mensen ‘m spelen. Vang de framboosjes, aardbeien, bosbessen en bramen, maar pas op voor de bijtjes…