Fightclub en Marketing Report lanceren voetbalkaartjes van de 250 beste marketeers van Nederland: The League of Marketing Champions!
Misschien heb je er het afgelopen jaar iets over voorbij zien komen: eind 2023 hackten we de verkiezing van de 100 beste marketeers van Nederland, het Marketing100 event, met onze social guerrilla actie, de AI M100. Buiten de organisatoren van de Marketing100 om hebben we toen elke marketeer in de lijst via LinkedIn een uniek AI portret gemaild. Die portretten zijn vervolgens massaal viral gegaan op LinkedIn. We hebben er zelfs een zilveren Esprix, drie SAN Accenten, drie Content Marketing Awards en twee nominaties voor ADCN Lampen mee gewonnen.
Dit jaar vroeg organisator Marketing Report ons echter officieel of we weer iets konden bedenken om het event luister bij te zetten. Daar zeiden we geen Nee tegen! We vonden inspiratie in het feit dat marketing op dit niveau topsport is. Er werken in Nederland zo’n 60.000 mensen in marketingrollen, als iemand door vakgenoten wordt verkozen tot een van de 250 besten, dan behoort hij of zij tot de kampioenen in het vak.
Daarom hebben we samen met Marketing Report een heel bijzondere serie van 250 voetbalkaartjes ontwikkeld, The League of Marketing Champions. Met AI hebben we van elke marketeer een bijzondere afbeelding gecreëerd in de stijl van de klassieke voetbalkaartjes. Bovendien zijn ze niet alleen in digitale vorm beschikbaar, maar ook als gedrukt exemplaar in een exclusieve houder. Zo houdt elke markteer een tastbaar aandenken over aan zijn of haar professionele prestatie dit jaar. Een mini-award voor elk van de 250 winnaars. Als jij in de Marketing250 staat kun je jouw exemplaar bestellen door hier te klikken: