WASA

Met het merk Wasa brengen we, in het alsmaar drukker wordende dagelijkse leven, de Zweedse rust naar jouw tijdlijn. We onderbreken je tijdlijn met inspirerende content: Wasa recepten waarvan het water je in de mond loopt, de Zweedse natuur, de lekkerste producten en dat allemaal gebaseerd op een ijzersterke contentstrategie. We weten dan ook exact wat de doelgroep triggert en creëren ieder kwartaal een verrassende contentkalender. 

Red Band

Red Band is inherent verbonden aan pret. En dat komt niet alleen terug in hun slogan… Ook de social kanalen van Red Band stralen een en al pret uit! Om de doelgroep op een effectieve manier te bereiken creëren we, op basis van een contentstrategie, ieder kwartaal een contentkalender vol met pret. Op de social kanalen zie je dan ook de leukste inhakers, woordgrapjes, lekkerste snoepjes en nog veel meer prettige content terug!

Mercedes-Benz Trucks

Het doel voor Mercedes-Benz Trucks is het chauffeursimago positief houden en daarbij ook verbeteren. Met een kalender bestaande uit herkenbare content die volledig afgestemd is op de doelgroep werken we hard aan deze doelstelling. De interactie met chauffeurs is dan ook enorm gestegen, evenals de user generated content. Daarnaast hebben er zelfs offline campagnes plaatsgevonden die voortkomen vanuit de interactie op social media. Het resultaat mag er wezen!

DELTA geeft je positieve energie!

Energiepartner DELTA Energie levert 100% groene stroom en (groen) gas in heel Nederland. Voor Instagram en Facebook gaan we ieder kwartaal weer aan de slag met nieuwe content om de missie van DELTA Energie en de voordelen te verspreiden onder de doelgroep. Daarnaast zetten we graag samen stappen naar een duurzamer leven. En dat werpt zijn vruchten af! 

Venco: Passie voor drop

Denk je aan drop? Dan denk je aan Venco. Met ‘lekker Nederlandse’ content vullen we de social kanalen van het lekkerste dropmerk van Nederland. Met afwisselende en herkenbare content gaan we voor zoveel mogelijk interactie met de doelgroep. Van typisch Nederlandse content tot aan de introductie van de lekkerste nieuwe drop!

Mora – AirFryday

Samen met Mora hebben we iets nieuws geïntroduceerd, AirFryday. Dat is het weekend heerlijk starten met familie, vrienden en de lekkerste Airfryer snacks van Mora. Met lekker makende, hilarische en herkenbare social content, een TikTok challenge met Cora en influencer marketing hebben we AirFryday gepositioneerd als dé lekkerste start van het weekend. Dus snack mee met AirFryday!