HET BESTE BUREAU VAN NEDERLAND?

Volgens onze klanten wel(*), in ieder geval in de categorie ‘grote bureaus’. We scoorden zelfs het hoogst op de punten Creativiteit, Relatiebeheer en Tevredenheid in het algemeen. Natuurlijk hebben we daar op geproost met z’n allen. En daarna? Daarna zijn we meteen weer aan het werk gegaan. Want hoe trots we ook zijn op dit geweldige resultaat, we zijn maar zo goed als ons laatste werk…

*voor het zesde jaar op rij, nu voor de derde keer in de categorie grote bureaus full-service.

[Stefan Nuijten] “Ook dit jaar is Fightclub verkozen tot nummer 1 full-service bureau in de categorie groot. Als we de reactie van ons team in één woord moet ondervangen zijn we vooral erg trots. Want stiekem is verkozen worden als beste bureau door je klanten de mooiste reclameprijs die er is. En dat in de categorie tussen de grootste bureaus en full-service. Beter wordt het niet.

Dat we dit nu, weliswaar in verschillende categorieën, voor het 6e jaar op rij doen, bewijst voor mij dat we als bureau met de juiste dingen bezig zijn geweest en dat nu ook na de overname onze klanten vertrouwen en waardering laten zien.

We geloven niet in het jaarlijks vernieuwen van onze aanpak en werkwijze. Fightclub doet namelijk jaar in jaar uit echt waar het als agency voor staat en dat is het combineren van branding en performance met als hoofddoel: winnen. Of het nou gaat om merkbekendheid, marktaandeel, omzet of awards, we’re in it to win it.

Deze filosofie is iets wat in het DNA zit bij iedereen uit het Fightclub team (wat inmiddels bestaat uit 120 collega’s), van de digital specialisten tot de creatieve teams tot de office manager. Om dit waar te kunnen maken, zowel voor onze klanten als voor onszelf, moet ieder stukje van de puzzel kloppen: van merkstrategie tot core creative idea, van Google Adwords campagnes tot het doormeten in Google Analytics. Volledig geïntegreerd, meetbaar en gericht op ROI. Want een sterk merk betekent niets als het niet converteert en een digital strategie is kansloos zonder een sterk merk.”

Uitslagen FONK klanttevredenheidsonderzoek 2022

Omgaan met briefings 9,11
Snelheid 8,67
Nauwkeurigheid 8,56
Inzet & service 9,33
Functioneren als sparringpartner 9,22
Creativiteit 9,78
Prijs-prestatieverhouding 8,56
Administratieve afhandeling 8,89
Pro-activiteit 9,22
Functioneren als business accelerator 9,22
Relatiebeheer 9,44
Tevredenheid in het algemeen 9,44
Berekend gemiddelde           9,13

Lees hier het volledige artikel:
https://fonkmagazine.nl/artikelen/bureaus/de-fonk150-best-agencies-2022-staat-live-62303.html