JVCKENWOOD Europa heeft voor Fightclub gekozen om hun nieuwe campagne uit te rollen. Het Bredase Fightclub (voorheen TCC, The Communication Company) is als eerste gestart met een campagne rondom headphones, die een kick-off gaat krijgen in Nederland en in een later stadium opgeschaald zal worden naar Europa.

Michael ten Horn, General Sales Manager JVCKENWOOD: ‘Fightclub heeft ons echt verrast met de creativiteit en de doordachtheid van hun aanpak. Die combinatie is precies wat we als internationaal bedrijf nodig hebben.’

Bram Verbogt, Partner binnen Fightclub en verantwoordelijk voor het client management op JVCKENWOOD, sluit zich hierbij aan: ‘Wat Fightclub uniek maakt is dat we echt een volledige integratie bieden van on- en offline, als één bureau.

Ons internationaal georiënteerde creatieve team is hier ook volledig op ingespeeld. Dat werkt niet alleen efficiënter, maar vooral ook effectiever, juist ook voor grote partijen als JVCKENWOOD Europa.’

JVCKENWOOD, ontstaan uit een fusie van JVC en Kenwood, is een toonaangevende Japanse elektronicaproducent. De multinational richt zich met name op auto- en consumentenelektronica en draadloze systemen voor zowel de consumenten- als professionele markt. Het Europese hoofdkantoor van JVCKENWOOD is gevestigd in Uithoorn.

FONK Online

DAAR GAAT onze GOEDE NAAM

The Communication Company & Redcorner gaan verder als Fightclub. Eén bedrijf met één naam, één locatie, één P&L en één aanspreekpunt. Onze missie: creatieve- en vooral renderende campagnes maken voor onze klanten. Lees er hier meer over.

IN IT TO WIN IT.