Fightclub is in 1990 opgericht, al heette het toen nog The Communication Company (TCC). In de loop van de jaren zijn we uitgegroeid tot één van de grootste bureaus buiten Amsterdam, maar toch zijn we altijd 100% onafhankelijk gebleven. Voor elke opdrachtgever hebben we geknokt en zo hebben we het ook graag. ‘It’s not the size of the dog that’s in the fight, it’s the size of the fight that’s in the dog’, Alert, vastbijtend en trouw. Dan weet je meteen waar ons hondje vandaan komt.
Fightclub België
In Mechelen huist onze Belgische tak van Fightclub. Met een team dat zich specialiseert in het winnen op digitaal vlak. We zijn oorspronkelijk een digital performance agency dat de krachten bundelt met onze Nederlandse collega’s en zo de stap zet naar een volwaardig branding & performance agency. We zijn koploper in KPI’s, doorduwer in digitale sales. Strategisch en straight to the point. Vlot meertalig in SEO en SEA, goochelaars met Google Ads. We hanteren een full-funnel aanpak. Een DNA van data & analytics. Geen woorden, maar data.
Een clubje geeks? Wij noemen het gezonde digitale goesting die we verrijken met performante creativiteit. We leggen de lat hoog, steken de koppen bij elkaar en tillen je business naar the next level.
Met merken bouwen is het net zoals met huizen bouwen; je hebt een goed bouwplan nodig, waarmee alle specialisten constructief aan hetzelfde eindproduct werken. Als merkenbouwers doen we dit met de door onszelf ontwikkelde Brand Accelerator© methodologie, waarmee we vanuit de basis een breed draagvlak creëren bij sales-, marketing- en productmanagement. En waarbij alles dat relevant is voor een ijzersterk merk uiteindelijk overzichtelijk op één A3-tje terechtkomt. Helder, begrijpelijk en resultaatgericht.
Uiteindelijk wint het beste idee. Altijd. Daarom leggen we de lat hiervoor nogal hoog. En om van een goed creatief concept een dito creatieve campagne te maken, die resulteert in het behalen van business kpi’s, zorgen we dat deze tevens onderbouwd is met slimme (online) insights. Daarom moeten campagnes niet alleen breed toepasbaar zijn, van interne communicatie tot ATL en online, maar moeten ze bovendien ook jaren mee kunnen. Pas dan stellen we ze voor en gaan we samen voor het hoogst haalbare resultaat.
Wat is de kortste weg van je merk naar het hart en hoofd van je doelgroep? Ongeacht of de ideale route nu een offline of online campagne is (of, zoals steeds vaker, een slimme combinatie van beide), we werken vrijwel altijd vanuit overzichtelijke jaarplannen, met strakke budgetteringen en duidelijke KPI’s. Maandelijks laten we deze het liefst ook door onze strategen analyseren, zodat we campagnes continue kunnen bijsturen. Daarom verkoopt Fightclub simpelweg beter. Simpel.
Ben jij ook superambitieus, maar heb je tegelijkertijd het gevoel dat er wel wat meer te winnen valt? Dan ben je bij Fightclub waarschijnlijk aan het juiste adres. Als je een uurtje van jouw tijd wilt investeren, dan zijn we daar zo achter. Het begint met een klik hier.