Da’s pas fijn!

Paturain kiest na 20 jaar opnieuw voor Fightclub

Savencia Fromage & Dairy is na 20 jaar als klant terug bij Fightclub. Het Bredase bureau is inmiddels volop bezig met het ontwikkelen van een nieuwe campagne voor Paturain, die deze zomer van start zal gaan.

Amélie Bourrus, product manager Paturain: ‘Paturain heeft altijd een sterke positie gehad in Nederland en de groeiende interesse in lekkere natuurlijke producten maakt het merk nu zelfs relevanter dan ooit. Fightclub kwam met een geweldig creatief idee om deze boodschap over te brengen. Mét behoud van sterke merkeigenschappen, zoals typisch Franse gezelligheid.’

Lesley Bosch, client manager Fightclub: ‘We zijn supertrots dat Savencia ons heeft gekozen voor dit mooie merk, dat overigens al ruim 2 jaar geen zichtbaarheid meer had in Nederland. Het is wat ons betreft echt tijd voor een nieuw gevoel deze zomer, op gepaste wijze uiteraard. Feitelijk voelt het voor ons zelfs een beetje als een ‘second honeymoon’, omdat we (toen Fightclub nog The Communication Company heette) ook de campagnes met Rijk de Gooijer campagnes in 1999 en 2000 mochten maken. Natuurlijk is alles sindsdien een stuk digitaler geworden, maar de campagne heeft nog steeds dezelfde positieve energie.’

Marketing Tribune