Eén van onze meest recente campagnes is het DPD Cupidoosje, die gratis af te halen was bij alle DPD Pick Up Parcelshops. Het Cupidoosje werd geïntroduceerd op de Webwinkel Vakdagen, waar bezoekers een doosje konden vullen en meteen konden verzenden. DPD zorgde er dan voor dat dit op 14 februari bezorgd werd. Met veel social- en display advertising werd het Cupidoosje geliefd en werd ook de hashtag veelvuldig gebruikt rondom Valentijnsdag! Een creatieve campagne, gedreven door slimme insights en cross-mediaal geactiveerd.
Met deze boodschap gingen we op een ludieke manier in tegen al die inhoudsloze kaarten die met Valentijnsdag verstuurd worden. Je kunt letterlijk meer liefde kwijt in het DPD Cupidoosje: een limited edition Parcelletter die toevallig ook heel handig door de brievenbus kan.
Het DPD Cupidoosje was gratis af te halen bij alle DPD Pick Up Parcelshops, die de campagne omarmden, en voor €3,50 te versturen met wat je er ook maar in wilde doen. Het Cupidoosje werd geïntroduceerd op de Webwinkel Vakdagen, waar bezoekers een doosje konden vullen en meteen konden verzenden. DPD zorgde er dan voor dat hij op 14 februari bezorgd werd. Met veel social ondersteuning werd de het Cupidoosje geliefd en werd de hashtag veelvuldig gebruikt rondom Valentijnsdag!