#meerwaarddaneenkaart

Met deze boodschap gingen we op een ludieke manier in tegen al die inhoudsloze kaarten die met Valentijnsdag verstuurd worden. Je kunt letterlijk meer liefde kwijt in het DPD Cupidoosje: een limited edition Parcelletter die toevallig ook heel handig door de brievenbus kan.

Introductie van een nieuwe traditie

Het DPD Cupidoosje was gratis af te halen bij alle DPD Pick Up Parcelshops, die de campagne omarmden, en voor €3,50 te versturen met wat je er ook maar in wilde doen. Het Cupidoosje werd geïntroduceerd op de Webwinkel Vakdagen, waar bezoekers een doosje konden vullen en meteen konden verzenden. DPD zorgde er dan voor dat hij op 14 februari bezorgd werd. Met veel social ondersteuning werd de het Cupidoosje geliefd en werd de hashtag veelvuldig gebruikt rondom Valentijnsdag!

DAAR GAAT onze GOEDE NAAM

The Communication Company & Redcorner gaan verder als Fightclub. Eén bedrijf met één naam, één locatie, één P&L en één aanspreekpunt. Onze missie: creatieve- en vooral renderende campagnes maken voor onze klanten. Lees er hier meer over.

IN IT TO WIN IT.