Je ziet ze overal

De campagne vind je terug in abri’s rondom de verkooppunten, versterkt met local store ads op o.a. Social Media om mensen te verleiden de lekkerste besjes van het land te gaan proeven. Daarnaast zetten we online video in, prerolls op YouTube, Facebook messenger chatbots die the Finest recepten met je delen, een snapchat game waarbij je aardbeien, frambozen, bramen en bosbessen moet vangen (pas op voor de bijtjes die prikken).

We hebben zelfs iedere bes een eigen karakter gegeven op Instagram, die we gaan gebruiken om leuke content op de Driscoll’s pagina te reposten. ’s Werelds eerste berry influencers. Een schoolvoorbeeld van een complete en succesvolle 360 graden campagne, waarbij Fightclub van a to z ‘aan de knoppen draait’.

Universele taal

Als je in verschillende landen dezelfde boodschap wilt brengen, moet je goed nadenken over hoe je mensen aanspreekt. Voor de hand liggend is de eigen taal, maar voor deze campagne, waarin smaak de hoofdrol speelt, hebben we gekozen voor een taal die iedereen spreekt. De taal van genot en smakelijk eten.

Berry funny Snapchat game

Vang alle finest berries van Driscoll’s in deze hilarische Snapchat game. Niet alleen leuk om zelf te spelen, maar vooral ook leuk om te zien hoe mensen ‘m spelen. Vang de framboosjes, aardbeien, bosbessen en bramen, maar pas op voor de bijtjes…

'BESTE FULL-SERVICE AGENCY VAN NEDERLAND 2020'

Fightclub, voorheen ‘The Communication Company’, deed voor het eerst mee in de categorie voor grote bureaus (50 FTE+) in de FONK100 verkiezing 2020. De lat ligt hoog bij de grote bureau’s en met een gemiddeld rapportcijfers van 9,16 zijn we als nummer 1 geëindigd in de lijst van ruim 250 bureaus. We zijn dan ook extra trots op deze prestigieuze award en danken onze klanten van harte voor deze waardering. Je leest er alles over in het nieuwsbericht.