Je ziet ze overal

De campagne vind je terug in abri’s rondom de verkooppunten, versterkt met local store ads op o.a. Social Media om mensen te verleiden de lekkerste besjes van het land te gaan proeven. Daarnaast zetten we online video in, prerolls op YouTube, Facebook messenger chatbots die the Finest recepten met je delen, een snapchat game waarbij je aardbeien, frambozen, bramen en bosbessen moet vangen (pas op voor de bijtjes die prikken).

We hebben zelfs iedere bes een eigen karakter gegeven op Instagram, die we gaan gebruiken om leuke content op de Driscoll’s pagina te reposten. ’s Werelds eerste berry influencers. Een schoolvoorbeeld van een complete en succesvolle 360 graden campagne, waarbij Fightclub van a to z ‘aan de knoppen draait’.

Universele taal

Als je in verschillende landen dezelfde boodschap wilt brengen, moet je goed nadenken over hoe je mensen aanspreekt. Voor de hand liggend is de eigen taal, maar voor deze campagne, waarin smaak de hoofdrol speelt, hebben we gekozen voor een taal die iedereen spreekt. De taal van genot en smakelijk eten.

Berry funny Snapchat game

Vang alle finest berries van Driscoll’s in deze hilarische Snapchat game. Niet alleen leuk om zelf te spelen, maar vooral ook leuk om te zien hoe mensen ‘m spelen. Vang de framboosjes, aardbeien, bosbessen en bramen, maar pas op voor de bijtjes…

Fightclub joins Customer Collective

Breda 22 juni 2021 – Fightclub, voorheen ‘The Communication Company’, is na 32 jaar volledig zelfstandig te zijn geweest, onderdeel geworden van de Belgische bureaugroep Customer Collective. En dit heeft alles te maken met hoe wij de toekomst van marketing zien. Die draait in onze ogen om Customer Ownership; er voor zorgen dat je je klant vanaf de eerste mogelijkheid vastpakt, laat groeien en nooit meer loslaat. Want investeren in een klant die niet écht van jou is levert nooit een ROI op.