city guide voor seo

Wanneer je naar Eindhoven gaat, zoek je natuurlijk op attracties, plekken om te eten of winkels. Die gebruikers trekken we naar de site door kwalitatieve artikelen die goed scoren. Doordat bezoekers op de site van Hotel The Match komen, worden ze verleid om hier een kamer te boeken.

mobile-first ontworpen site, die past bij de jonge doelgroep

Hotel The Match is niet voor de traditionele hotelganger, maar juist voor de nieuwe generatie. Een generatie met nieuwe ideeën die vooral wil ontdekken en avonturen wil beleven in een stad als Eindhoven. Een generatie die vooral mobiel en onderweg is. De site sluit daar volledig op aan.

Een eigentijdse website met boekingsmodule.

Fightclub joins Customer Collective

Breda 22 juni 2021 – Fightclub, voorheen ‘The Communication Company’, is na 32 jaar volledig zelfstandig te zijn geweest, onderdeel geworden van de Belgische bureaugroep Customer Collective. En dit heeft alles te maken met hoe wij de toekomst van marketing zien. Die draait in onze ogen om Customer Ownership; er voor zorgen dat je je klant vanaf de eerste mogelijkheid vastpakt, laat groeien en nooit meer loslaat. Want investeren in een klant die niet écht van jou is levert nooit een ROI op.