In september 2021 was het dan eindelijk zover. Na 35 jaar keerde de Formule 1 terug op Zandvoort. De race op het vernieuwde circuit in de duinen was een thuiswedstrijd, ook voor het iconische F1 duo Olav Mol en Jack Plooij. Deze twee commentatoren waren dan ook het gezicht van deze Mora campagne ontwikkeld door Fightclub, waarin het duo liet zien dat snacks absoluut niet kunnen ontbreken bij een lekkere thuiswedstrijd.
Als typisch Nederland merk besloot Mora in te haken op een bij voorbaat al legendarische race op Zandvoort. Door het duo Olav & Jack te koppelen aan Cora & Flora kreeg het concept vleugels. Met de snacks van Mora is het thuis genieten voor de buis en de online video waarin commentaar wordt gegeven op hete bitterballen zorgde voor flink wat ruchtbaarheid en views.
Ook zorgde Mora voor de nodige voorpret op social media. Met Warmmming-up video’s werd door het presentatieduo vooruitgekeken naar de race op Zandvoort. Fightclub liet met deze campagne Nederland warmdraaien voor de race waarvan het thuiskijkgenot natuurlijk werd verhoogd met het snackassortiment van Mora.