FOCUS OP EEN RENDABELE GROEI

NamenEnzo maakte al gebruik van Google Ads voor Fightclub aan de slag ging en dit is een belangrijk kanaal voor hun. Binnen de branche van NamenEnzo, waar een te hoge kosten per conversie leidt tot een verliesgevende campagne, is juiste campagne management van belang.

Door de campagnes te sturen op ROAS (Rendement op Google Ads uitgaven) en in te spelen op belangrijke momenten, is er een rendabele groei gerealiseerd.

Ongoing en professioneel beheer heeft ervoor gezorgd dat het account kwalitatief uitgebouwd en verbeterd is op het gebied van opbrengst én rendement.

ALTIJD BLIJVEN TRAINEN OM TE WINNEN

Echte winnaars blijven trainen. Voor NamenEnzo analyseren wij ongoing de data om achter knelpunten te komen. Deze vertalen wij in nieuwe design elementen. Dit testen we tegen het origineel. We noemen dit ook wel een AB test.

Bij een positieve verandering passen we de website aan in het nieuwe design. Voor NamenEnzo hebben we de complete website herontworpen. En met succes!

Split URL test

Je marketing budget investeren in leadgeneratie is een must, maar vaak onderschat is de on-page conversie. Door inzet van conversieoptimalisatie kun je het rendement uit je marketing euro optimaliseren, met als doel maximaal rendement. Zo zorgde een split URL test (50% van het verkeer krijgt een andere weergave dan de overige 50%) met een aanpassing in de check-out van NamenEnzo voor een stijging van 8,03%(!) in revenue per visitor en een stijging van 4,34% in de gemiddelde orderwaarde. Een kleine verandering met een mega resultaat, zonder daar een euro in je leadgeneratie aan uit te geven. Op jaarbasis geven dergelijke testen aanzienlijke resultaten. Hoe lang dit nieuwe design bestaat is daarom nog maar de vraag, we blijven testen, analyseren en optimaliseren.

WINS

Flink groei in omzet én met een verbeterd rendement.

Q1 + Q2 2020 VS Q1 + Q2 2019

+29,4%

Omzet

+73,5%

Gebruikers

+62,1%

Sessies

+30,6%

Transacties

-26,8%

Bounce

+3%

ROAS