Met een uitgekiende challenger campagne helpen we Paturain een nieuw segment te veroveren.
Iedereen kent Paturain, de roomkaas met kruiden en knoflook. Maar Paturain wilde toetreden tot een ander, groeiend segment: die van de verse, naturel roomkaas. Hoe doe je dat als je moet opboksen tegen de gevestigde orde in de categorie?
Consument worden zich steeds bewuster van de ingrediënten in de producten die ze kopen. In tegenstelling tot concurrenten heeft Paturain Naturel slechts drie, natuurlijke ingrediënten: verse room, melk en een snufje zout. Het geeft Paturain Naturel een pure smaak als geen ander op het schap.
Als Nederlander smeer je de standaard witte roomkaas vaak als basis voor iets anders op je brood of cracker; erbovenop stapel je andere ingrediënten om het lekker te maken, zoals zalm, avocado of tomaatjes. Maar nieuwe Paturain Naturel smaakt in al zijn pure eenvoud zo heerlijk fris, daar hoef je helemaal niets op te stapelen.
TVC | 20 seconden | 16:9 |
TVC | 15 seconden | 16:9 |
TVC | 6 seconden | 16:9 |
OLV | 20 seconden | 16:9 |
OLV | 15 seconden | 16:9 |
OLV | 6 seconden | 16:9 |