Realtime campagnes gebouwd via social media en google Ads

Met de verzamelde kennis over onze nieuwe doelgroep zijn we ons gaan richten op ons volgende doel, het genereren van meer verkeer naar de Porsche Approved Occasions.

Om meer verkeer te genereren hebben we nieuwe campagnes gebouwd op social media en google ads met behulp van een product feed, gebaseerd op alle occasions op de website.

 

Getoonde advertenties zijn altijd relevant

Door gebruik te maken van een feed wordt de advertentie automatisch bijgewerkt wanneer een occasion wordt toegevoegd of verwijderd. Op deze manier is de advertentie die aan het publiek wordt getoond altijd relevant.

Niet (opnieuw) geschoten is altijd mis

Bezoekers van de website die niet hebben geconverteerd worden geretarget met behulp van een aangepast leadformulier.

Wins

+93,10%

Bezoekers in gelegenheden

+139,2%

Facebook likes

+201,3%

Instagram volgers

+64,31%

Bezoekers occasions pagina

+75,68%

Toename ingevulde leadformulieren

+90,10%

Toename conversieratio website