Via welke kanalen bereik je de juiste doelgroep?

Omdat de campagnedoelstelling op twee doelgroepen betrekking had (jongeren én de middelbare doelgroep) is er een tweedeling gemaakt in de campagnestructuur. De jongste doelgroep is bereikt via influencers Beautynezz (533.000 volgers), Sterre Koning (294.000 volgers) en Jiami (261.000 volgers). Zij kregen vanuit Wolf Rijbewijsshop een rijbewijs in ruil voor het posten van diverse tankinstructies via hun Instagram(stories) gedurende hun rijlessen (inclusief swipe up naar tankbewijs.nl).

De middelbare doelgroep, doorgaans al wel in het bezit van een rijbewijs, werd bereikt via Youtube, Google Display Network, Social (video’s) en een persbericht. In teasende uitingen werden zij geconfronteerd met de gewetensvraag of hun kennis nog wel op peil was, met daarbij eveneens een om ook hun Tankbewijs te halen én een gratis tankbeurt te winnen. Dit zorgde naast verkeer en ingevulde testen ook voor het nodige engagement onder de social posts.

Wins

600.000+ unieke gebruikers

Ruim 600.000 unieke gebruikers bereikt via social advertising.

38.000+ unieke sessies

Ruim 38.000 unieke sessies op tankbewijs.nl.

24.000+ examens afgenomen

Meer dan 24.000 mensen die het examen hebben doorlopen. Waarvan 55% alle vijf de vragen goed hebben beantwoord

5.500+ nieuwe
opt-ins

Een extra waarde van ruim 5.500 nieuwe nieuwsbrief opt-ins

'BESTE FULL-SERVICE AGENCY VAN NEDERLAND 2020'

Fightclub, voorheen ‘The Communication Company’, deed voor het eerst mee in de categorie voor grote bureaus (50 FTE+) in de FONK100 verkiezing 2020. De lat ligt hoog bij de grote bureau’s en met een gemiddeld rapportcijfers van 9,16 zijn we als nummer 1 geëindigd in de lijst van ruim 250 bureaus. We zijn dan ook extra trots op deze prestigieuze award en danken onze klanten van harte voor deze waardering. Je leest er alles over in het nieuwsbericht.