INFLUENCER CAMPAGNE
Voor dit nieuwe product ontwikkelden we een influencer campagne met twee doelen: awareness genereren voor Tasty Bites en de doelgroep overtuigen tot het proberen van Tasty Bites. In het campagneconcept positioneren we Tasty Bites als dé uitkomst om niet alleen je lekkere trek op een verantwoorde manier te onderbreken, maar ook je drukke dagelijks leven. Kortom, een momentje van rust in de drukte onder het motto: onderbreek je trek, sounds good! En wie zijn tegenwoordig dé rolmodellen van een drukke levensstijl? Juist, influencers.
INFLUENCER STRATEGIE
De positionering werd uitgewerkt in een influencer strategie. Deze bevatte o.a. strategische keuzes over de timings, de verschillende doelgroepen, de relevantie en de engagement rates van de gezochte influencer profielen. Alles om een zo groot en relevant mogelijk bereik te genereren. In totaal werden een twaalftal influencers met een drukke levensstijl gebriefd op het delen van hun ideale Tasty Bites moment via Instagram in twee content rondes. Om interactie te stimuleren, vroegen de influencers naar het ideale Tasty Bites moment van hun community.