INFLUENCER CAMPAGNE

Voor dit nieuwe product ontwikkelden we een influencer campagne met twee doelen: awareness genereren voor Tasty Bites en de doelgroep overtuigen tot het proberen van Tasty Bites. In het campagneconcept positioneren we Tasty Bites als dé uitkomst om niet alleen je lekkere trek op een verantwoorde manier te onderbreken, maar ook je drukke dagelijks leven. Kortom, een momentje van rust in de drukte onder het motto: onderbreek je trek, sounds good! En wie zijn tegenwoordig dé rolmodellen van een drukke levensstijl? Juist, influencers.

INFLUENCER STRATEGIE

De positionering werd uitgewerkt in een influencer strategie. Deze bevatte o.a. strategische keuzes over de timings, de verschillende doelgroepen, de relevantie en de engagement rates van de gezochte influencer profielen. Alles om een zo groot en relevant mogelijk bereik te genereren. In totaal werden een twaalftal influencers met een drukke levensstijl gebriefd op het delen van hun ideale Tasty Bites moment via Instagram in twee content rondes. Om interactie te stimuleren, vroegen de influencers naar het ideale Tasty Bites moment van hun community.

SOUNDS GOOD!

Het resulteerde in mooie, voor de doelgroep herkenbare content op social media. En veel belangrijker: de Tasty Bites doken op duizenden Instagram tijdlijnen op! Met in totaal 959.572 impressies, 887 saves en ontelbaar veel positieve reacties heeft de campagne sterk bijgedragen aan de online zichtbaarheid van het nieuwe product. Bijkomend succes was dat het Wasa Instagram account groeide met +84% in volgers. Sounds good, toch?

WINS

>  572 IMPRESSIES
>  887 SAVES
>  +84% MEER VOLGERS OP HET WASA INSTAGRAM ACCOUNT
>  +141% MEER ACCOUNTS BEREIKT
>  WAARDEVOLLE SOCIAL CONTENT