TENTOO BEWEEGT MET JE MEE

Al sinds 1992 stelt Tentoo, onderdeel van de Brisker Group, alles in staat om werkgevers en freelancers te laten doen waar ze goed in zijn: ondernemen. Alle randzaken worden ontnomen zodat ondernemers kunnen doen wat ze moeten doen. Dit is vandaag de dag niks anders. Sterker nog, het is nu misschien wel belangrijker dan ooit. Fightclub ontwikkelde voor Tentoo een aangescherpte positionering, een gloednieuwe huisstijl en een online campagne die volledig aansluit bij deze gedachte.

De nieuwe pay-off luidt dan ook ‘Tentoo beweegt met je mee’ en richt zich op de twee doelgroepen: werkgevers en freelancers. Voor werkgevers wordt hiermee verwezen naar flexibiliteit, terwijl freelancers juist gebaat zijn bij zekerheid.

Sander Roekx, Head of Marketing and Communication bij Brisker Group: ‘Iets wat vooraf niet voorspeld kon worden, was dat het in deze tijden van onzekerheid nog maar eens extra duidelijk wordt hoe belangrijk het is dat je meegaat met de ontwikkelingen op de arbeidsmarkt. Dit is voor ons dan ook de bevestiging dat de positionering en creatieve campagne precies aansluit bij onze doelgroep.’

Specifieke campagne per doelgroep

Voor zowel ondernemers als freelancers is een specifieke campagne gemaakt bestaande uit o.a. online video’s, social content en online banners. Met een pakkend beeldconcept, dat atypisch is voor de branche, wordt de pay-off bovendien tot leven gebracht.

Maarten Evers, Creative bij Fightclub: ‘In beeld hebben we de pay-off ‘beweegt met je mee’ tot leven weten te brengen door gebruik te maken van verschillende dansstijlen. Dit resulteerde in een dynamische en in het oog springende campagne.’

credits

Bureau: Fightclub
Merk: Tentoo (Brisker group)
Verantwoordelijk bij klant: Sander Roekx, Sophie Reitsma
Account: Annemiek Vroon, Bram Verbogt
Strategie: Cees Faes, Antal van Pelt
Creatie: Maarten Evers, Bram van de Riet, Niels Megens, Tomas Rouw
Design: Tim de Beer, Kevin Hoppenbrouwers, Paul van Oosterhout
Productie: Falsum