MERCEDES-BENZ TRUCKS KIEST FIGHTCLUB

Mercedes-Benz Trucks heeft er na een uitgebreide pitch onder zeven bureaus voor gekozen haar marketing en communicatiebelangen de komende jaren onder te brengen bij Fightclub. Het Bredase Brand & Performance Agency gaat zich bezig houden met de ontwikkeling van on- en offline campagnes, PR, content creatie en CRM. Fightclub gaat Mercedes-Benz Trucks bovendien begeleiden bij de implementatie van Salesforce als CRM tool waarmee de volgende stap in dataverzameling en analyse gezet kan worden.

Martyn Fuite, Communicatiemanager bij Mercedes-Benz Trucks Nederland: ‘Wat ons vooral aanspreekt in Fightclub is de pragmatische manier van werken, het no nonsense karakter van het bureau, de visie op CRM en het resultaatgerichte werken waarbij we vol gaan inzetten op concrete vooraf afgesproken KPI’s. Ook het allround karakter van Fightclub met betrekking tot de door ons gewenste diensten en hun ervaring met dealer gestuurde organisaties zijn voor ons belangrijke argumenten geweest in de besluitvorming’.

Sander van der Hagen, Strategy Lead bij Fightclub: ‘Dit was een pitch waar we met veel plezier aan hebben gewerkt met het hele team. Een mooi merk, een duidelijke visie en meteen een leuke wisselwerking met het Mercedes-Benz Trucks team. We zijn er super trots op dat wij dit mogen gaan doen.’