DAIMLER TRUCK NEDERLAND VERLENGT SUCCESVOLLE SAMENWERKING MET FIGHTCLUB.

Breda, 5 september 2023 – Daimler Truck Nederland, vertegenwoordiger van de toonaangevende merken Mercedes-Benz Trucks en FUSO Trucks in Nederland, kondigde vandaag de verlenging aan van hun vruchtbare samenwerking met Brand & Performance Agency, Fightclub. Deze partnership, die begon eind 2020, wordt nu verlengd voor de komende twee jaar.

Al jarenlang heeft Fightclub zich bewezen als een betrouwbare partner in marketing en communicatie voor Daimler Truck Nederland. Hun toewijding aan het merk, de creativiteit en het vermogen om zowel online als offline campagnes, Social Media, PR, content creatie en CRM te ontwikkelen, hebben geleid tot deze beslissing.

Igor Jacobs, Head of Marketing van Daimler Truck Nederland, deelt zijn gedachten over de voortzetting van de samenwerking: “In de afgelopen jaren hebben we met veel plezier samengewerkt met Fightclub voor onze merken Mercedes-Benz Trucks en FUSO. Deze samenwerking heeft zich op alle fronten bewezen, van de implementatie van internationale campagnes tot het creëren van lokale campagnes, het succesvol introduceren van nieuwe elektrische trucks en het optimaliseren van Salesforce als CRM-tool. De samenwerking is in de loop der jaren alleen maar effectiever en efficiënter geworden, daarom hebben we besloten ons contract met Fightclub met nog eens minimaal twee jaar te verlengen.”

Renate Ekelhoff, Client Manager bij Fightclub, deelt haar trots op het team en hun inspanningen die hebben bijgedragen aan deze voortzetting: “Ik ben enorm trots op ons team en hun toewijding, wat heeft geleid tot het verlengen van onze samenwerking met zo’n prestigieus merk als Mercedes-Benz Trucks. De afgelopen jaren zijn we enorm in dit partnership gegroeid en dat blijven we doen. Deze verlenging onderstreept het vertrouwen dat Daimler Truck Nederland in ons heeft. Samen als team kijken we uit naar de komende twee jaar, waarin we ons onder andere zullen richten op het verder ontwikkelen en versterken van het ‘Enjoy The Ride’-thema, waarin de chauffeur en de rijervaring centraal staan. We zetten onze samenwerking in de hoogste versnelling en met veel enthousiasme kijken we uit naar de toekomst.”