DIRECTIEWISSEL BIJ FIGHTCLUB; ERIC BEEKMAN EN HUGO VAN MOL VERVANGEN STEFAN NUIJTEN.

Binnen het directieteam van Fightclub heeft recent een wisseling van de wacht plaatsgevonden. Stefan Nuijten draagt z’n rol als Managing Director over aan het tweemanschap Eric Beekman (EnoRm, Forza Refurbished) en Hugo van Mol (EnoRm, Efteling). Samen nemen zij de verantwoordelijkheid op zich voor Fightclub & EnoRm. Beekman en Van Mol, beiden partner, zijn al langer aan het bedrijf verbonden.

Beekman: ‘De afgelopen jaren heeft Fightclub een indrukwekkende groei meegemaakt; de integratie van het toenmalige The Communication Company met Fightclub, het toetreden tot marketinggroep Customer Collective, de integratie van ons full service bureau EnoRm en uiteindelijk 6 jaar achter elkaar een nummer 1 positie in de Fonk150. Stefan heeft het bedrijf mede geholpen te komen waar het nu staat en daar zijn we ‘m natuurlijk dankbaar voor.’

Nuijten: ‘Sinds ik Fightclub op heb gericht was groei altijd mijn hoofdfocus. Nu ik de laatste twee jaar iets anders op de ‘ondernemerstoel’ heb gezeten, heb ik gerealiseerd dat er voor de huidige situatie anderen binnen Fightclub zijn die dat leuker vinden en er misschien ook wel beter in zijn. Afgelopen weken heb ik dit in alle openheid met het team besproken en zo ben ik tot de conclusie gekomen dat het tijd is geworden om het stokje over te dragen. Nu kan ik me weer volledig richten op wat ik het leukst vind; ondernemen. ‘Same fight, different ring’. Ik wil Hugo en Eric super veel succes wensen. Ze kennen het bureau door en door en zijn super committed om wat we samen hebben opgebouwd naar de volgende fase te leiden. Ik heb echt een top tijd gehad en zal altijd met veel liefde blijven terugkijken op deze unieke club.

Samen met founder Cees Faes blijft de leiding van het bureau verder ongewijzigd. Daarnaast trok Fightclub onlangs award-winning Creative Director Richard Hol aan. Van Mol: ‘Met de komst van Richard (voorheen o.a. JWT Dubai/London, Grey Amsterdam, Nomads Dubai/Singapore, Wavemaker Amsterdam) halen we een creatief zwaargewicht binnen met brede (inter)nationale ervaring.’

Over Fightclub – brand & performance agency

Fightclub is een creatief bureau dat net zo resultaatgericht werkt als een digital agency. En een digital agency dat net zulke slimme ideeën bedenkt als een creatief bureau. Want een sterk merk betekent weinig als het niet converteert, en een digital strategy is snel kansloos zonder een sterk merk. Fightclub is dus full-service en de afgelopen 6 jaren volgens de FONK150 het beste full- service agency van Nederland. Meer info op fightclub.nl.

Over EnoRm – digital product studio

Het ontwikkelen van maatwerk lead generatie tools tot high performance webshops. Van concept tot conversie, van groot tot klein en van B2C tot B2B. Elk nieuw systeem, elk nieuw platform; we kennen het, hebben het getest of er ons in bekwaamd en dat geeft ons een enorme voorsprong. Het is pas groots als het EnoRm is. Meer info op enorm.com.

Over Customer Collective

Customer Collective is het toonaangevende Europese marketing collectief en powerhouse van 9 brands. De groep concentreert zich op dé vijf cruciale commerciële domeinen van groei: strategie, digital, technologie, data, creatie & performance marketing. Customer Collective is opgericht met steun van Down2Earth Capital en de Quanteus Group. Het collectief omvat de merken addData, Ancor’d, Dignify, EnoRm, Fightclub, flowresulting, SalesX, The House of Marketing, Upthrust en Webworks. Meer info op customercollective.eu.