’S WERELDS EERSTE BERRY INFLUENCERS!

Voor de nieuwe internationale Driscoll’s campagne hebben we echt geen middel onbenut gelaten om mensen te verleiden de lekkerste besjes van het land te gaan proeven. Met als meest ‘catchy’ middel (letterlijk en figuurlijk) een unieke snapchat game…

Spelers van de game worden uitgedaagd om zoveel mogelijk aardbeien, frambozen, bramen en bosbessen te vangen, waarbij ze echter wél moeten oppassen voor de bijtjes die prikken… We hebben zelfs iedere bes een eigen karakter gegeven op Instagram, die we gaan gebruiken om leuke content op de Driscoll’s pagina te reposten.

Fightclub joins Customer Collective

Breda 22 juni 2021 – Fightclub, voorheen ‘The Communication Company’, is na 32 jaar volledig zelfstandig te zijn geweest, onderdeel geworden van de Belgische bureaugroep Customer Collective. En dit heeft alles te maken met hoe wij de toekomst van marketing zien. Die draait in onze ogen om Customer Ownership; er voor zorgen dat je je klant vanaf de eerste mogelijkheid vastpakt, laat groeien en nooit meer loslaat. Want investeren in een klant die niet écht van jou is levert nooit een ROI op.