ZORGVERZEKAAR JUST EN FIGHTCLUB BIEDEN JOU ‘JUST WAT JIJ NODIG HEBT’
Na het winnen van de pitch trapten Fightclub en Just hun samenwerking vorig jaar af met de merkcampagne ‘Just wat jij nodig hebt’. Hiermee werd de merknaam slim gekoppeld aan de mentaliteit van het merk. Want bij Just geen moeilijke keuzes of ingewikkelde pakketten, maar gewoon een verzekering voor datgene wat echt belangrijk is, inclusief handige digitale zorgdiensten! Dit jaar is de campagne verder uitgebouwd met een interessante middelenmix.
René van Gerwen, verantwoordelijk voor merk- en campagnemanagement bij CZ/Just: “In het drukke commerciële seizoen van niet alleen zorgverzekeraars maar ook andere adverteerders hebben we Fightclub gechallenged op het creëren van cut through potential. En dat is gelukt! We hebben bewust gekozen om af te wijken van de standaard middelenmix. Door meer out of the box te denken, willen we zichtbaarder en impactvoller aanwezig zijn bij onze doelgroep”.
Relaxt overstappen op Utrecht CS
Waar je door andere merken wordt overladen met ingewikkelde pakketten en keuzes om over te stappen van zorgverzekering, biedt Just jou vooral wat je écht nodig hebt. Daarom is er geen stress bij het overstappen dankzij de Just Pop-Up Store op Utrecht CS. Dé plek waar je als reiziger gewoon lekker kunt opwarmen en opladen in deze koude decembermaand.
Maarten Evers, Creative Director Fightclub: “We voelden zelf al wel dat we een sterk big idea te pakken hadden, maar werden tijdens het concepten toch verrast door de hoeveelheid mooie doorvertalingen die dit idee ons gaf. Wat dan helemaal fijn is als je dan ook een merk en klant hebt die hiervoor openstaat!”
Naast de Pop-Up Store rijdt er de komende weken ook een Just tram rond in Rotterdam waarmee de digitale zorgdiensten van Just onder de aandacht worden gebracht. Daarnaast wordt de campagne ondersteund met relevante tailormade DOOH-uitingen in Utrecht en Rotterdam, een online video campagne, radio spots, social activaties op Instagram, TikTok en middels GIF’jes.
Credits
- Klant: Just (CZ)
- Verantwoordelijk bij klant: René van Gerwen, Auke de Vries, Nick Grosveld, Dorine Surstedt, Emmy Mutsaers
- Bureau: Fightclub
- Creatie: Maarten Evers, Robin Versnel, Maarten van Hooft, Frederique van Osta, Marieke Vermunt, Marijn Verheijen
- Account: Dagmar Pont, Roxanne van Son