De RAI in Amsterdam staat van 23 tot en met 26 januari weer in het teken van het meest aansprekende paardensportevenement van ons land: Jumping Amsterdam. Een internationaal evenement dat naast een sportief spektakel ook ieder jaar weer één groot feest is. Aan Fightclub wederom de taak om dit alles op een opvallende manier aan te kondigen…

 

 

Typisch Amsterdams, made in Breda

Hoe Amsterdams dit event ook is en hoeveel reclamebureaus daar ook gevestigd zijn, de campagnes van Jumping Amsterdam worden toch echt gemaakt in het zuiden van ons land. Fightclub, voorheen The Communication Company (TCC), uit Breda is inmiddels al jarenlang verantwoordelijk als creatieve partner. Zo werd er 10 jaar geleden een sterk merk opgebouwd dat nog steeds werkt vanuit dezelfde insteek: de kernwaarden van Jumping Amsterdam (topsport, volksvermaak én typisch Amsterdams) die samenkomen als één opvallend geheel.

Simple ideas work the hardest

Cees Faes, CEO van Fightclub: ‘Om als Bredaas bureau al zo lang verantwoordelijk te zijn voor een groot internationaal event in Amsterdam, maakt mij ontzettend trots. Naast de fijne samenwerking met Jumping Amsterdam onderstreept het idee, dat al 10 jaar werkt, de filosofie van Fightclub: Simple ideas work the hardest.’

2020

Voor de komende editie viel de keuze op de bekende karikatuurtekenaars op de Dam. In plaats van een persoon is het dit keer een paard dat als model fungeert. Deze visual zal gebruikt worden voor verschillende middelen, van outdoor en advertenties tot social en display.