Wij vinden digitaal opnieuw uit. Veranderen gedrag door creativiteit, ontwikkelen plannen met slimme datastrategieën en verleggen de grenzen van wat mogelijk is in technologie. Samen brengen we ideeën tot leven. Van begin tot eind. Full service.
Online adverteren verandert sneller dan ooit. Zoekwoorden alleen zijn niet meer genoeg: de juiste intentie op het juiste moment vinden, dáár draait het om. Met AI Max voor Search-campagnes introduceert Google een alles-in-één functiepakket waarmee je datagedreven performance behaalt, met minder handmatig werk en meer conversies.
De toekomst van digitale marketing is slimmer, sneller en veiliger. En de sleutel? Meer eigenaarschap over je data. Met first-party data en server-side tagging leg je de basis voor duurzame groei, nauwkeurige attributie en betere prestaties over al je kanalen.
Wat een inspirerende, vijfde editie van de Fightclub Ringside. Met een volle zaal, geweldige sprekers en waardevolle inzichten kijken we terug op een buitengewoon geslaagd evenement.
Misschien heb je er het afgelopen jaar iets over voorbij zien komen: eind 2023 hackten we de verkiezing van de 100 beste marketeers van Nederland, het Marketing100 event, met onze social guerrilla actie, de AI M100. Buiten de organisatoren van de Marketing100 om hebben we toen elke marketeer in de lijst via LinkedIn een uniek AI portret gemaild. Die portretten zijn vervolgens massaal viral gegaan op LinkedIn. We hebben er zelfs een zilveren Esprix, drie SAN Accenten, drie Content Marketing Awards en twee nominaties voor ADCN Lampen mee gewonnen.
We wonnen Gouden Awards in de categorieën 'B2B Content Marketing Programma' en 'Buitencategorie-Award: Content marketing voor eigen bureau' en Zilver in de categorie 'Vernieuwing met AI' met onze AI M100 campagne. Een fantastische prestatie, die symbool staat voor onze streven om slimmer te zijn, vernuftiger te zijn, gewiekster te zijn. En laat zien waar we voor staan: winnen. Of het nu gaat om merkbekendheid, marktaandeel, omzet of awards, we’re in it to win it.
Wederom een geslaagd Marketing Ringside Event! Dit keer op ons eigen hoofdkantoor in Nederland, te Breda. Onze Creative Director, Richard Hol, vertelde op prikkelende wijze over de kracht van strategische insights in de presentatie
Alles wijst er op met de aankondiging van Google gisteren over de zogenoemde March 2024 core update. Jaarlijks voert Google meerdere grote updates door aan het algoritme, waardoor de zoekresultaten behoorlijk door elkaar worden geschud. Leer meer van onze SEO specialisten.
Wat zou het communicatievak zijn zonder de marketeers die samen met hun bureaus elke dag weer alles geven voor het beste werk? Dat beseffen we bij Fightclub maar al te goed. En wanneer je als marketeer vervolgens ook nog ’ns wordt geselecteerd voor de Marketing Report M100 dan verdient dat extra waardering. Ons credo is niet voor niets: IN IT TO WIN IT. Daarom hebben we de ‘M100 AI Hall of Fame 2024’ gecreëerd: een collectie unieke portretten, gemaakt met onze eigen mix van creativiteit én AI.
Wat een geslaagd Marketing Ringside Event! Op het hoofdkantoor van Google hebben we inspirerende sessies gehouden over hot-topics zoals AI, personalisatie en performance first strategies. A big shout out naar alle sprekers van Google, addData en Verfwinkel.nl die samen met onze strategy lead Sander van der Hagen dit event tot een enorm succes maakten!
Geen volk ter wereld houdt meer van drop dan de Nederlanders. 32 miljoen kilo per jaar eten we ervan, zo’n 2 kilo per persoon. Zulke dropliefhebbers verdienen een manier om hun passie te uiten op social media. Daarom introduceert het populairste dropmerk van Nederland in samenwerking met Fightclub een uitgebreide collectie drop-gifjes om Instagram Stories mee te designen.
Daimler Truck Nederland, vertegenwoordiger van de toonaangevende merken Mercedes-Benz Trucks en FUSO Trucks in Nederland, kondigde vandaag de verlenging aan van hun vruchtbare samenwerking met Brand & Performance Agency, Fightclub. Deze partnership, die begon eind 2020, wordt nu verlengd voor de komende twee jaar.
Binnen het directieteam van Fightclub heeft recent een wisseling van de wacht plaatsgevonden. Stefan Nuijten draagt z’n rol als Managing Director over aan het tweemanschap Eric Beekman (EnoRm, Forza Refurbished) en Hugo van Mol (EnoRm, Efteling). Samen nemen zij de verantwoordelijkheid op zich voor Fightclub & EnoRm. Beekman en Van Mol, beiden partner, zijn al langer aan het bedrijf verbonden.
Na het winnen van de pitch trapten Fightclub en Just hun samenwerking vorig jaar af met de merkcampagne ‘Just wat jij nodig hebt’. Hiermee werd de merknaam slim gekoppeld aan de mentaliteit van het merk.
Heeft u een project of idee en bent je op zoek naar een sparring partner? Wij gaan graag met u een inspirerend & creatief gesprek aan en komen zo samen met u tot een mooi resultaat!